MisstÀnker att vi ses dÀr dÄ...
Ser man pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MisstÀnker att vi ses dÀr dÄ...
Jag ska fira med att hjÀlpa till att flytta min vÀns hÀstar till samma stall som jag stÄr pÄ!Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?
Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
PÄ byns lilla Coop hÀr lÀngst ner i söder kostade de svenska 118 kr för en liter hÀromdagen Nej, jag köpte inte - vÀntar tills jag kommer hem till Skottland istÀllet, dÀr Àr jordgubbshypen inte alls lika stor som i Sverige sÄ de inhemska jordgubbarna kostar aldrig mer Àn 30-35 kr litern
Undrar var smÀrtgrÀnsen gÄr för jordgubbar odlade i Sverige?PÄ byns lilla Coop hÀr lÀngst ner i söder kostade de svenska 118 kr för en liter hÀromdagen Nej, jag köpte inte - vÀntar tills jag kommer hem till Skottland istÀllet, dÀr Àr jordgubbshypen inte alls lika stor som i Sverige sÄ de inhemska jordgubbarna kostar aldrig mer Àn 30-35 kr litern
Det blir vÀl kulOch nej jag firar inte nationaldagen.men i Är fÄr jag en dos av firandet ÀndÄ pga baluns pÄ andra sidan mitt staket,anordnat av byn o idrottföreningen
Fördelen Àr jag slipper göra eget fika och dom anordnar bÄgskytte pÄ banan vi har i skogen ,sÄ den tÀnker jag prova, förra gÄngen jag sköt lyckades jag boxa mig sjÀlv pÄ nÀsan sÄ det blev nÀsblodDet blir vÀl kul
Haha, i och med att du skrev "fika" först sÄ antar jag att min hjÀrna fastnade i Àtbara saker, sÄ jag lÀste "banan" som i frukten, och funderade pÄ hur sjutton ni skulle kunna ha bÄgskytte med bananer ni odlat i skogen...Fördelen Àr jag slipper göra eget fika och dom anordnar bÄgskytte pÄ banan vi har i skogen ,sÄ den tÀnker jag prova, förra gÄngen jag sköt lyckades jag boxa mig sjÀlv pÄ nÀsan sÄ det blev nÀsblod
Synd att vi inte bor grannar. VÄr kanske hade klarat det. Den lilla betesputsen vÀntar tyvÀrr pÄ reservdelar, annars hade jag kunnat ta den först om grÀset var uppÄt ÀngslÀngdJag har tagit ut semester pÄ torsdag, för att jobba hÄrt med att förbereda inför fredagens studentmottagning . Om nÄgon har en grÀsklippare med stark motor och inget att göra hÀlsar jag varmt vÀlkommen hit till min djungel, som pÄ nÄgot sÀtt mÄste tÀmjas och tuktas till pÄ fredag .
Firar inget speciellt. Dessutom kommer hovis pch undersöker misstÀnkt hovböld. SÄ blir hemma och inget strömsholmsbesök heller vilket jag övervÀgde.Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?
Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
DÄ kan du vinka till mitt jobb, fast jag Àr inte dÀr nuFörmiddagen spenderas pÄ ridskolans tÀvling och pÄ eftermiddagen ska jag skjutsa pojkvÀn och hans syster till vÀrtahamnen och tallin-fÀrjan. Sen ska jag dÀcka framför tvn med en GT