Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PÄ byns lilla Coop hÀr lÀngst ner i söder kostade de svenska 118 kr för en liter hÀromdagen Nej, jag köpte inte - vÀntar tills jag kommer hem till Skottland istÀllet, dÀr Àr jordgubbshypen inte alls lika stor som i Sverige sÄ de inhemska jordgubbarna kostar aldrig mer Àn 30-35 kr litern@Smoothi kostar vÀl alltid som mest i början
PÄ byns lilla Coop hÀr lÀngst ner i söder kostade de svenska 118 kr för en liter hÀromdagen Nej, jag köpte inte - vÀntar tills jag kommer hem till Skottland istÀllet, dÀr Àr jordgubbshypen inte alls lika stor som i Sverige sÄ de inhemska jordgubbarna kostar aldrig mer Àn 30-35 kr litern
MisstÀnker att vi ses dÀr dÄ...Med att hjÀlpa till pÄ utstÀllningen i stallet och japp Sveriges nationalsÄng öppnar dagen, pampigt .
Det var ett bra pris!Firar inte nationaldag och tycker det Àr synd att jag Àr ledig, bra OB och ledig annan dag istÀllet om jag jobbat.
à t svenska jordgubbar igÄr för 35 kr/litern, ska nog köpa mer idag pÄ vÀg hem frÄn lasarettet.
Om du inte har nÄgot emot att gÄ en bit och hittar inget annat sÄ tipsar jag om parkering vid Scandic Hotel i VÀrtahamnen. Ganska stora parkeringar dÀr Àven om man fÄr betala.Ska Äka in till gÀrdet och kolla nationaldagsgaloppen, en tradition sen de började pÄ gÀrdet. Om jag hittar parkering...
Hade inte hon spelat hade vi nog inte gjort sÄ mycket kanske Äkt till strömsholm.Dotterns blÄsband spelar klockan 12.00 efter det noll planer.