Glädjande nyhet!!!

Sv: Glädjande nyhet!!!

Jag gillar också Mantorp. Om det inte låg så långt bort skulle jag vara där oftare! Gäststallen är inte så farliga nu sedan de gjort två utselningsplaster längst fram. Före det var det en riktig utmaning att komma ut :D

Jag tycker Kalmars gamla är sämre. Att det är varmt på sommaren får man ju ta men i somras när vi var på Karlshamn och stod i tältboxar trodde jag att jag skulle smälta på riktigt.:eek:

Ja jag tycker också att Kalmars gamla är hopplösa.

Över lag så börjar gästboxarna på de banor jag besökt de senare åren bli rätt slitna.
Har Färjestad kvar sina urgamla? Där skulle jag inte vilja stå med en större häst...:crazy:

Ja jag tycker också att Kalmars gamla är hopplösa.

Över lag så börjar gästboxarna på de banor jag besökt de senare åren bli rätt slitna.
Har Färjestad kvar sina urgamla? Där skulle jag inte vilja stå med en större häst...:crazy:

Dom som ligger en bit ifrån banan en lång "vägg" av boxar dom gillar jag luftigt och fint på Färjestad.

Dom som ligger en bit ifrån banan en lång "vägg" av boxar dom gillar jag luftigt och fint på Färjestad.

Jag med, men har tyvärr bara stått där en gång, pållan tackade för den fina boxen med att vinna...

men ni. Visst är det fler än jag som varit med sen mantorps och andra banors små träskjul... Känner mig gammal. :p

Senast ändrad:

Vi har ju fått nya gäststallar alldeles när man åker in på området..men dom bakom smedjan är hopplösa ( typ uteboxar)

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 483
Senast: Ajda
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 720
Senast: MayGrace
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 627
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar