Getter...*Hjälp*

Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag har ju blivit av med en get och det känns absolut inte rätt att Wilma ska vara själv. Så min fråga är går det att vänja främmande getter med varann? Såg nu en annons om killingar på en 4-Hgård i min närhet. Funderar på om man kan göra ett avtal med nuvarande ägare om att man kanske kunde testa en vecka eller nåt innan man verkligen säger ja.

Sv: Getter...*Hjälp*

jaa, det tror jag går bra :)
på skolan så hade vi en ensam bock, och nu har det kommit en liten flicka dit också, och det verkar gå jättebra :)
och getter trivs väl inte direkt ensamma..
jag har två getflickor här hemma och dom blir som galna om dom inte får vara tillsammans :p (om man bara ska gå och klippa klövar på den ena och den andra inte får följa med t ex ^^)

så det är väl bara att prova skulle jag tro :)

lycka till!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 418
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 209
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar