Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit iväg idag och shoppat lite ;) blev svarta Catago skydd, en blå EuroStar grimma (99 kr), 2 påsar hästgodis, en hovkrats, 2 flaskor Radital, Foxfire, 2 par MH strumpor (bara 30 kr st!!!), vita blingade boots, lädertvål.
Blev även ett lila dressyrschabrak och ett fleecetäcke som inte kom med på bild.

Är här idag så jäkla mkt folk men köpt ett fleece fodrat regntäcke och pälsglans x2. Bild på täcket kommer när jag är hemma igen från detta kaos :p:cautious:

Ett grått fick de bli ;-)
10731530_1007730042586168_1534188_n.jpg

Någon som vart där nyligen och kan berätta hur utbudet av Horseware täcken va? Planerar att åka snart och hage gärna fått med mig ett HW täcke eller två :)

Det var foder jag menade :)
Japp, tyckte de hade ganska många horsewaretäcken, tror dock inte de hade i stl. 135 (?) men jag vet inte hur det är nu! Definitivt till ett billigare pris, så hade 135 funnits hade jag definitivt köpt. Tror även de hade 1 eller 2 sorters Amigo-täcken som tydligen ska vara väldigt bra! :D

Det var foder jag menade :)
Japp, tyckte de hade ganska många horsewaretäcken, tror dock inte de hade i stl. 135 (?) men jag vet inte hur det är nu! Definitivt till ett billigare pris, så hade 135 funnits hade jag definitivt köpt. Tror även de hade 1 eller 2 sorters Amigo-täcken som tydligen ska vara väldigt bra! :D

Horseware finns inte i 135. Det är 130 eller 140 som gäller.

Ni som är på Ge-Kås ofta, är tex Selo-E mycket billigare där? Jag har bestämt för mig att jag sett Biofarmabs sortiment där:confused:

Någon som vet om ridoverallerna finns kvar? (igen ;)). Jag köpte ju ett par överdragsbyxor istället att ha med min vinterjacka som är ny för säsongen.. bara för att upptäcka idag att jackan inte gick att stänga över säkerhetsvästen :banghead: det var lite kallt att rida i 4 grader med bara fleecetröja och väst...
Så... det verkar som att det får bli en overall i alla fall.. för de går att stänga över säkerhetsväst gissar jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 596
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka