Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag aldrig varit på Gekås, men veckan före jul låter som att det finns risk för köer då med…?Jag och min syster planerar en tur upp (utgår från Landskrona) om du finns på vägen så kan du hoppa på.
Dock blir det inte förens veckan innan jul... vi orkar inte med trängseln som råder nu... =)
Ja!! Det är ju höstlov då. En enda gång har jag varit där som barn och det var v 44, vi köade i minst 2 timmar...Ska åka dit nästa vecka (v.44) tror ni att de mycket människor där då?
Ska åka dit nästa vecka (v.44) tror ni att de mycket människor där då?
Nu har jag aldrig varit på Gekås, men veckan före jul låter som att det finns risk för köer då med…?
Nu har jag aldrig varit på Gekås, men veckan före jul låter som att det finns risk för köer då med…?
Haha f*n, få se om man kan skjuta upp de någon vecka istället!Haha, grattis! (Höstlovsvecka för hela landet antar jag).
Jag och min syster planerar en tur upp (utgår från Landskrona) om du finns på vägen så kan du hoppa på.
Dock blir det inte förens veckan innan jul... vi orkar inte med trängseln som råder nu... =)
Sorry om detta redan finns i tråden, hittar ej..... : Vilken modell av Horsewaretäckena är det som finns på Ge-Kås? Amigo väl? Men det finns ju flera modeller o tjocklek av dem med! Någon som vet exakt?
En maxad D-ponny som har 135, men eg. ligger mitt emellan 135 o 145, ska man ta 140 i de här då? Ska ev skicka bud med "icke hästmänniska", så måste veta innan
Min syrra brukar åka ner dagen innan julafton och har alltid varit i stort sett ensam där
Någon som vill samåka från Uppsala-trakten? @WBanna kanske?
Blev alldeles till mig efter denna tråden
Ni som varit där nu under året, finns det "bigpack" av tråd och isolatorer?
Menar du typ pellets som strö eller kraftpellets?Var där förra veckan och köpte på mig en del saker!
Åker man med bil så kan jag verkligen tipsa om att köpa pellets där, ganska mycket billigare!
Har sett att de har guld och silver-glittriga boots, asså så sött.
Var där förra veckan och köpte på mig en del saker!
Åker man med bil så kan jag verkligen tipsa om att köpa pellets där, ganska mycket billigare!
Har sett att de har guld och silver-glittriga boots, asså så sött.