Galopp film

E

Emma_lillan

Seabiscuit
Nån mer som har sett den filmen om du inte har det ska du se den den äger verkligen 100% respekt till den :bow::bow::bow:

Sv: Galopp film

Jag har filmen :) och boken, men har inte läst den än.

om du tycker e seabiscuit bra... Vilket jag tycker att det mer handlar om jockeyn och tränaren och ägaren så ska du se Phar Lap och Dreamer. Nu de e sjuuuuuukt bra galopp filmer. Phar Lap var ju australiens stjärna så det är oxå en riktig historia.
Och Dreamer handlar om ett sto som .. jaa... kan ju itne berätta vad den handlar om. Men den e oxå sann historia.
Så om du grät på SeaB. så kommer du stortjuta på dessa filmerna ;)

Dreamer, den har jag försökt få tag på i evigheter. något förslag på var man kan hitta den?:D

jag laddade ner dreamer på dc++. Jag vet itne om den har kommit ut i sverige så jag ahr inte den med svenskt text.
men värt ett försök att ladda ner den från nätet lr köpa den från england eller amerika. (ebay eller nätshop)

Kul att så många svarade och tack för alla topps :) Kramar emma

det finns en galopp film som handlar om ett fullblod. Häster heter Thunder Jam å kallar TJ. super fin svart fullblod. den filmen e riktigt fil. tyvärr vet jag ej vad den heter.

är det den där han måste lyssna på en freestyle

Är det någon som har sett Shergal? Vet ni om den är bra? ;)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 353
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025