Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Ville bara säja att det är trevligt att få läsa ett "slut" där "kombatanterna" inte är eniga, men ändå kan sluta diskutera som vänner. Mycket glädjande!!/ Lavinia, som gillar att se saker från olika håll och just nu tycker hela livet är grått..
Hej!
Jag tycker det låter som om han helt enkelt ville med dig! M. v. h. Lisa
Ojojoj.. ta det lugnt lilla gumman. :smirk: Jag sa aldrig att hästen var galen. och tråden satte jag ut för att få svar på min fråga. Inte för att få det jag redan vet konstaterat ännu mer. Om jag säger att jag undrar vad det är för smak på glassen så svarar ju inte du att det är en glass. För det vet jag redan, då hade jag ju kunnat strunta i att fråga alls.
Att min häst tar första chansen att komma ut i det fria är inte lalls sant. Det borde jag veta efter snart två år och jag har haft honom lös i stort sett hela tiden. Men visst kan det hända att våran relation inte är som den har varit. Dock förstår jag inte varför han skulle ta till så drastiska åtgärder och sen välja att gå raka vägen fram till mig och följa mig tillbaka in i stallet utan grimskaft igen sen. It doesn't make sense i mina öron.
Att min häst tar första chansen att komma ut i det fria är inte alls sant. Hur vet du det, och varför gjorde den isf som den gjorde?
men om jag vore du och litade så på min häst skulle jag våga prova att hantera den som tidigare igen.