Pegija1

Trådstartare
Jag blir galen!
Bob, Min katt, kommer hem var och varannan dag med diverse olika djur.
Han är inne/utekatt mest inne då han bara får va ute då jag e hemma och har alltid pingla på halsbandet men endå kommer han hem med djur och vill visa för mig!
Nyss fick jag jaga en stackars mus ut som hans enare fångad eigen och kom in med då den var död för att äta upp under sängen..
Häromdan vaknade jag av att han låg å åt i sig en stor sork och Igår fick jag se han sitta med en fladdermus i munnen.

Han vill ju egentligen bara visa mig hur duktig han varit men usch dte är så vidrigt!

Ville bara skriva av mig! :smirk:

Sv: Gaaah

Haha, Bob, vilket gulligt namn på en katt! :D :)

Men annars, så ja... Visst undrar man vad som rör sig i katthjärnorna ibland, men vad kan vi göra åt det? ;)

Men mina kattar hade också för sig sånt där men det gick över med åldern. kanske är något tonårs trots?

Jaa! Efter att ha blivit väckt tre gånger med en mus (två fall fortfarande levande) så fick det vara nog!

Det är jätteäckligt när dom kommer hem och visar bytet eller äter upp dem på gården :eek:

Ännu värre är det när dom väljer att stycka råttan precis nedanför bron. Inälvor, kropp och huvud låg snyggt uppradade i morse. Trampade nästan i tarmarna på den stackars råttan :cool:

Senast ändrad:

haha
-Vad har katten på sig?
-Nää dte är bara för han inte ska orka springa så fort :rofl:

Han har faktiskt int ekommit med en råtta än *ta i trä*
Bara fåglar sork möss sniglar och fladdermus :smirk:

Undra varför de gör så, ska visa för ägaren lixom, det är ju oftast lgh katter som tar in oxå, huskatter lämnar utanför

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Är som sagt allergisk mot katt men har i flera år hört om sibirisk katt. Har haft hund i flera år trots allergi även där men då gick det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 445
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar