I synnerhet om folk envisas med att göra det värre....Allt är möjligt, men är man så känslig blir livet svårt att leva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I synnerhet om folk envisas med att göra det värre....Allt är möjligt, men är man så känslig blir livet svårt att leva.
En sak som kan vara bra att lära sig är att den som känner, dens känsla är sann för den pesronen. Om någon blir ledsen för någonting är det just för att den blir ledsen och för den människan är den känslan sann. Man ska akta sig jävligt noga för att förringa andras känslor. ...bara som ett tipsAllt är möjligt, men är man så känslig blir livet svårt att leva.
Anser du att du har rätt att knuffa på folk som haltar också för att "hjälpa" dem att gå lite fortare?Allt är möjligt, men är man så känslig blir livet svårt att leva.
Eller befria de som är överviktiga från deras mat/fika/godis så de kan hålla vikten lättare.Anser du att du har rätt att knuffa på folk som haltar också för att "hjälpa" dem att gå lite fortare?
Jag litar inte på ditt ord, eller det är klart att jag litar på att du tror det är så, men hur det verkligen är kan bara de du "hjälper" säga. Och som du ser i tråden är det en hel del som inte skulle uppskatta hjälpen. Om du ofta stöter på situationer du känner behov av att hjälpa till (med flera olika personer) så är jag rätt säker på att du kör över folk.Ja, jag är säker! Du får lita på mitt ord att jag inte fyller i när det inte går att veta. Jag fyller i när kollegan t.ex säger något motsvarande ”Vår reception ligger på våning [lång paus]”. Då fyller jag i ”0”. Det är knappast något som får kollegans självförtroende att dala - och i vilket fall är det tradigt för 10 personer att sitta och vänta på att någon ska leta efter ordet 0 när nog de flesta redan vet det...
En sak till, vill du göra livet svårt för andra att leva? Det låter nästan som det här eller att du i vart fall inte bryr dig om det.Allt är möjligt, men är man så känslig blir livet svårt att leva.