Funkar det att silvertejpa hål i ensilageplast??

Sv: Funkar det att silvertejpa hål i ensilageplast??

Och hur var det, vem har rekommenderat silvertejp i denna tråden?

Jag har inte skrivit att någon rek det. Men JAG skrev att JAG tycker att man inte ska rek det.
Ber om ursäkt ifall jag gjorde dig upprörd.
// Linda

Sv: Funkar det att silvertejpa hål i ensilageplast??

*KL*

Tänkte bara skriva att idag så öppna vi den balen som jag fick silvertejpa för ca: 2 månader sen efter att jag hade gjort ett hål i plasten..
Och denna balen var det inget fel på :laugh:

Men då tejpa jag hålet direkt och med ganska mycket silvertejp så det har ju stor betydelse det också om balen håller sig bra eller inte.

Men tänkte iaf skriva att denna gången så funka silvertejpen alldeles utmärkt :)

Har dock inhandlat ensilagetejp nu för det känns nog endå bäst och använda sån tejp som är till för ensilageplast :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar