Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag helt ärligt inte hoppinriktad, men mycket avelsinriktad och jag måste säga att Diarado tycks ha väldigt bra förvärvning hoppmässigt, men även när det kommer till gångarter. En bra investering tycker jag det låter som
Man behöver inte boka i förväg alls... När jag betäckte 2013 så anmälde jag på språngrulla typ någon/några dagar i förväg. Och det var i slutet på säsongen. Är säkerligen inte rekommenderat att göra så då hingstägaren nog vill kunna planera lite, men säger bara att det går. Att jag gjorde så var för att det kanske inte skulle gå att betäcka mitt sto och jag velade in i det sista på hingstval.När måste man senaste boka hingst/seminstation på språngrulla? Är det för sent att boka i april?
Någon som vet någon bra info-sida för de som aldrig tagit föl förut? Typ allt från boka hingst till fölregistrering.
Jag har äntligen bestämt mig,och bokat,det blir Zirocco blue VDL till mitt Cardentosto. Det hoppas jag blir bra!
Han kostar 2+11,500:- När jag bokade var jag fjärde som bokade. Vet inte hur tillgänglig han är i år,men det är bara FAI =)Vad kostar Zirocco Blue och hur är han tillgänglig?
Måste man boka typ nu?
Han kostar 2+11,500:- När jag bokade var jag fjärde som bokade. Vet inte hur tillgänglig han är i år,men det är bara FAI =)