Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar för råd och beskrivningar. Känner mig rådvill, samtidigt känns det inte som jag vill lägga ner utan vill prova på två återstående brunster eller en helst då om det blir aktuellt.
En till jag funderar på..Zalladin MI ? Jag gillar ju stora..å sen har han gga bra på skritten? Vad finns det att säga om honom och blodet bakom sas?
Så..
Plus och minus på min Loppas ev nya män..eller vilken skulle ni ta?
Zuidenwind: där vet jag ju att kombon gjorts men han blir ju lite dyrare.
Zalladin MI: nackdelen är ju att han är relativt oprövad..
Luxus CLM: gärna..men han har betäckt mycket i år tror jag, så han inte är trött . Hur är simmarna? Det troliga är ju att mitt sto insemineras fredag och då får vi skicket samma dag vilket kanske är fördelaktigt..?
Flore´star: Mja..det tråkiga är ju att han har en del som jag inte tror kompletterar mitt sto, samtidigt gillar jag ju hopp anlagen på mödernet, faktiskt..
Min första dos från L var toppen , den andra var inte lika bra alls .... Men jag håller tummarna !Jag tycker att alla dina alternativ är bra.
Mitt sto som är dräktig med Luxus fick en dos med 80% och en dos med 75% motilitet på spermierna så det var jättefina skick.
Oj, hur långt efter tappning var det @cirkus?
*kl*
Denna gången räckte det inte ens med en plan B, nu måste vi fixa en plan C! Och det inom ett dygn...
Fackelliljas(Topaasch - Don Primero) plan A var Skovens Rafael, men fick strykas pga infektion .
Plan B Deodoro har avslutat sin avelssäsong pga skada.
Jaha, och nu, plan C? Bara till att börja om och granska hingstar igen... Fundering finns bla på Bocelli. Eftersöker svikt, bra hals och mjuk överlinje, gärna av längre typ men inget måste. Ej fryst. Gärna stående i Sverige, dock även fundersam på Negro.
*kl*
Denna gången räckte det inte ens med en plan B, nu måste vi fixa en plan C! Och det inom ett dygn...
Fackelliljas(Topaasch - Don Primero) plan A var Skovens Rafael, men fick strykas pga infektion .Lux
Jaha, och nu, plan C? Bara till att börja om och granska hingstar igen... Fundering finns bla på Bocelli. Eftersöker svikt, bra hals och mjuk överlinje, gärna av längre typ men inget måste. Ej fryst. Gärna stående i Sverige, dock även fundersam på Negro.
Luxus can ni väll hämta direkt och slipper skick på honom ?*kl*
Fackelliljas(Topaasch - Don Primero) plan A var Skovens Rafael, men fick strykas pga infektion .
Zuidenwind känns som mer "rätt" om man ska sälja då kombon med Figaro R gjorts tidigare.
( Båda dessa sägs iallafall ha bra sperma.. )
Är väl bara fryst på Fürstenball.
Definitivt! Lite väl dyr bara att satsa då hon inte är hundra i sina brunster och säsongen närmar sig sitt slut . Dessutom ovulerade hon igår/tidigt idag, så missat ännu en brunst pga snabbt förlopp...Furstenball?
Verkar ju ge riktigt fina föl.