@ancan Eftersom första fölet är till mig så satsar jag på en hingst med bra gång. Bossanova som det lutar åt nu har väldigt bra poäng även i hoppningen, så jag tror det blir ganska multi iaf. Vad kul att Junos hoppning etsat sig fast! Jag har ju själv aldrig sett honom löshoppa och har bara hoppat 60 cm uppsuttet vilket han bara tar ett större galoppsprång över.
Poetic Kelly har jag sett en riktigt fin avkomma efter här uppe. Den placerade sig även mycket bra på ungponny-SM. Hoppar som en katt och ser väldigt lättriden ut på hinder. Hade säkert kunnat bli bra det med. Barbie hoppar jag banor med på 80-85cm, hon hoppar med rätt mycket rygg med frambenen hänger lite mycket. Hade säkert rättat till sig om hon fått hoppa mer.
Poetic Kelly har jag sett en riktigt fin avkomma efter här uppe. Den placerade sig även mycket bra på ungponny-SM. Hoppar som en katt och ser väldigt lättriden ut på hinder. Hade säkert kunnat bli bra det med. Barbie hoppar jag banor med på 80-85cm, hon hoppar med rätt mycket rygg med frambenen hänger lite mycket. Hade säkert rättat till sig om hon fått hoppa mer.