Corlensky står väl hos Sosath, tror inte det är nåt problem att få skick på honom? Eller har han dålig fertilitet?
Jag hade fått för mig att han var skuren, men jag kan ha helt fel - hoppas det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Corlensky står väl hos Sosath, tror inte det är nåt problem att få skick på honom? Eller har han dålig fertilitet?
Jag hade fått för mig att han var skuren, men jag kan ha helt fel - hoppas det
@token Min kompis har en Contendro I - Quickstar, den är jättetrevlig! Gick Breedersfinal som 5-åring med ägaren som är "amatörryttare".
Någon som har erfarenhet av avkommor från Orlando?
Efter att ha kollat på avkommor samt på honom själv har jag karat ned mig totalt i Floriscount. Snygg, rör sig bra och 10 i ridbarhet. Vad mer kan man begära
Slutsatsen blir att det just nu finns riktigt många otroligt fina gångartshingstar. Skulle behöva vara ekonomiskt oberoende och ha en hel drös med bra ston
Känner till båda hingstarna. Tycker att de är tråkiga och faller inte alls i smaken hos mig. Hade hellre sett dem som valacker än hingstar. De är inte heller så attraktiva som avelsmaterial då de inte har lämnat så många avkommor. Sedan blir det inte lättare att EF är så stor (182 cm)
Av Amperesönerna tycker jag inte att First Ampere är så spännande jämfört med en del andra(även om han är högt bedömd). Vill man ha schvung så är ex Antobello DVH 1182 betydligt intressantare mina ögon.