Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är de som har köpt honom. Anna startade eget 2012, men har väl lagt ner igen? Vet inte om hon har startat upp igen. Men hon är kvar på Tullstorp, det vet jag Åtminstone tränar hon där.Är väl Zibrandtsen som köpte Certus och hon är väl inte kvar på Tullstorp utan startat eget? Eller har jag missuppfattat?
Det verkar mest bara var en "fansida". Står inget om tjänster eller dylikt. Tror inte att hon bedriver verksamhet, utan sidan är mer om henne och hennes team (inkl. hästar och tränare etc). De verkar dock hyra ut stallplatser, men inget annatFast hemsidan tycks uppdaterad och Certus har en egen sida där. Hon kanske försökt igen? Eller bedriver en annan typ av verksamhet nu på Bregnerødgård?
Canterbury?Vilka hopphingstar ger stora avkommor? Är av ädlare modell med högt ansatt hals? Vill att det ska vara en komplett hingst med tre bra gångarter och fina bakben. Någon som kan komma med något bra förslag?
Vilka hopphingstar ger stora avkommor? Är av ädlare modell med högt ansatt hals? Vill att det ska vara en komplett hingst med tre bra gångarter och fina bakben. Någon som kan komma med något bra förslag?
det är alltid bra att lägga ut stam på stoet så man inte förslår den egna pappan till exempel.Vilka hopphingstar ger stora avkommor? Är av ädlare modell med högt ansatt hals? Vill att det ska vara en komplett hingst med tre bra gångarter och fina bakben. Någon som kan komma med något bra förslag?
Någon här som vill hjälpa mig spåna lite på hingstval för näst år...?
Mitt sto är e. Ladiesdream ee. Nimmerdor, ue. Animo. Hon är korrekt bygd, med båda bra gångarter och hoppförmåga (888 - 88 på treårs). Lagom ädel, himla snäll och i stort sätt trevlig att hantera från marken, men ganska svårriden/tuff i psyken uppsutten. Älskar att hoppa, men i övrigt kunde hon behöva lite mer framåtbjudning och arbetsvilja. Hon är dessutom bara 1,64 høg, så hingsten får gärna vara rundt 1,70.
Hon är just nu dräktig med Crelido, som brukar ge både bra gång och hoppförmåga, samt bra psyke. Den avkomman tänker jag beholla själv, men nästa avkomma kommer möjligtvis att säljast och då våre det roligt att få fram en riktigt bra hopphäst.
Har funderat lite på Balou du Rouet, men vet inte om hans franska linjer kanske kan ge något svårridna hästar?
Annars så är jag mycket förtjust i stammen på Tornesch, men vet inte så mycket om vad han lämnar?
Har även kollat på Diarado, som jag tycker är båda snygg och hoppar bra, samt verkar ge bra avkommor.
Vad tror ni kunniga avelsfolk?