Sv: Franska tävlingsresultat
Men här är ett svar från någon som inte håller med:
Les épreuves clubs ne sont jamais jugés sur le tracé en premier. Sinon les juges sont des tanches. C'est l'attitude du couple/cavalier cheval qui prime.
Enfin on retrouve de la technique avant la club 1! Rien qu'à prendre la club 3 : la plus petite épreuve (bien trop compliqué à mon sens pour une épreuve ouverte au G2).
Club 3 : pas allongé (c'est quand même loin d'être facile), transtions galop/trot en fin de diagonale, là où les chevaux ont tendance à être aspiré par la piste, serpentine (tracé)
Club 2 : pas allongé, cessions à la jambe, ligne courbe
Club 1 : transition galop/pas, cessions encore et ligne courbe, et je ne sais plus s'il y a du pas allongé
(Klubbar händelser aldrig bedömas på linjen först. Om domarna är sutare. Detta är den attityd av vridmoment / hästryttare premie.
Äntligen hittat tekniken innan klubben en! Inget att ta klubben 3: den minsta händelse (för komplicerat att mitt sinne för en öppen rättegång G2).
Club 3: inte ljuga (det är fortfarande inte lätt) transtions galopp / trav snedgaveln, där hästarna tenderar att sugas in i spåret, serpentin (spår)
Club 2: nej ljuga, försäljning i benet, krökta linjen
Club 1: galopp övergång / steg, inlämningsuppgifter och även krökt linje, och jag vet inte om det inte ligger)
Svåra dressyrprogram där man inte får ljuga, med försäljning i benet och inlämningsuppgifter
Jag skulle översätta typ såhär:
Club-programmen ska aldrig dömas endast efter vägen, om inte domarna är sutare (?). Det är inställningen hos ekipaget/ ryttare och häst som ska premieras.
Slutligen så finns det tekniska svårigheter innan Club 1! För att inte ta (?) club 3: det lägsta programmet (nog så svårt enligt mig för ett öppningsprogram i G2 (?))
Club 3: Fri skritt/ökad skritt (det är ändå långt ifrån enkelt), övergångar galopp/trav vid slutet av diagonalen där hästarna tenderar att sugas in mot spåret(?), serpentiner (vägen).
Club 2: Fri skritt/ökad skritt, skänkelvikning, böjda spår.
Club 1: Övergångar galopp/skritt, skänkelvikningar igen och böjda spår, och jag vet inte om det finns fri skritt/ökad skritt.