Fransceska Star-avkommor

Conversation Piece

Trådstartare
Någon som har mer info än man kan läsa på travsport.se om avkommor eller släktingar till Fransceska Star. Jag funderar framförallt på vilken storlek det har varit på dem, temperament och hållbarhet.

Sv: Fransceska Star-avkommor

Vet inte men på blodbanken finns ju forum o man kan även skriva komentarer på var häst. blodbanken.nu

Sv: Fransceska Star-avkommor

Haute Couture har jag sett på banan och han såg lite seg ut från start, men stark och rejäl och jag kommer ihåg honom eftersom jag spelade på honom när han vann på Bergsåker till 7 gånger pengarna i höstas ;)
Frangelico verkar vara lite skör och ska ha oerhört långa kotor enligt vad som sägs. Han går tydligen med åtminstone ena bakhoven uppställd på en hög kilsula eller något sådan om jag ska tro mina källor:angel: När han går barfota plastas tydligen hoven också för att få rätt vinkel.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 077
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 474
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?