från lärling til proffs?

Messy

Trådstartare
när går en lärling över till proffs? vad är "kriterierna"?

antal vinster? ritter? hur länge man har varit lärling?

Sv: från lärling til proffs?

ingen som vet???

för den som undrar så har jag inga egna ambitioner inom det omr ;)

Det är efter 4 år (om man tagit minst 30 segrar, annars har man kvar 2 kg lättnad fram till 30e seger) eller efter 70 segrar ;)

Det är efter 4 år (om man tagit minst 30 segrar, annars har man kvar 2 kg lättnad fram till 30e seger) eller efter 70 segrar ;)

Bara en liten korrektur lärlingar som ej uppnått 30 segrar har 3 kgs viktlättnad.

men så i praktiken så kan man vara lärling i 10år om man bara kommer 2:a å lite annat hela tiden?

Aha okej.. Tack för rättelsen;)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
Hundträning En av mina intentioner för året är att jag ska bli bättre på att planera och följa upp min träning med hundarna. Men det är så svårt...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 404
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar