Utan tänder?
Liten späd katt på ungefär 20 år som bott inne med kattkompisar dessutom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan tänder?
Livet som stallkatt hos @Nahar verkar dock innebära att bo inomhus och ha kontrollerad utevistelseJag håller med. En så gammal katt som är van sen 10 år att bo inomhus med människor tycker jag inte att man ska göra om till stallkatt. Lägg till att den knappt har några tänder och jag tycker att man absolut INTE ska göra om den till stallkatt eller utekatt alls. Om den behöver flyttas så tycker jag att den ska få bo som innekatt hos nån, helst med kontrollerad utevistelse.
Stallkatter fyller sin funktion men då ska det vara yngre katter som flyttar ut i stallet inte en 20-åring.
Utan tänder?
Hon har tänder. Bara inte så många. Hon har jagat i sitt förra hem utan problem.Hur ska hon kunna fungera som mössjagare utan tänder?
För att andra katten har väldigt stort behov av mänsklig samvaro, vill ligga i sängen, prata med en, kolla på vad en gör etc. Som jag skrivit i tråden så bor lillkatten i köket nu för att jag ska lära känna henne och utvärdera situationen.Håller med om att det är osjyst att flytta ut en så gammal katt till stallet. Varför kan inte din andra katt flytta till stallet, medan denna får bo kvar inne de sista åren?