Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker Du är främsta skillnaden på klassisk dressyr och "vanlig" dressyr (tävlingsdressyr?)
?
Det hänger alltid på ryttarenInställningen till hästen. Innom modern dressyr upplever jag att hästen är redskapet men inte så mkt mer (om man ska hårddra det) innom AR är man ett team som jobbar tillsammans. Sen är även teorin viktigt det finns kunskap om varför man gör varenda liten rörelse. Innom modern dressyr får man oftast svaret "för det ska vara så". Sen om det beror på tränarna eller inte, det ver jag faktiskt inte.
Sen tycker jag även att så mkt mer hänger på ryttaren.
Jag har tränat för många många o alla som är duktiga själva har svårt att förklara det mest elementära på ett logiskt sätt. Jag förstår att det är svårt när det handlar om så mkt feeling.
På så sätt är CR träning bra o de som kan förklara basics på flera sätt.
Alla har får inte ut ngt av att rida för.... Lussan.
AR kan vara bra- i grundarbetet, men sen bör man kombinera det för att ngn gång nå ett delmål- calm straight forward.
Jag är helt med på din devis- att det inte får ske på hästens bekostnad. Antar att du menar såInstämmer med ovanstående skriftställare!
Även om det är vägen dit, som är målet för mig, för att krångla till det ytterligare.
Jag är helt med på din devis- att det inte får ske på hästens bekostnad. Antar att du menar så