Framåtlutad sits

Vår ridlärare gjorde så åt oss att hon bad oss att trava saaaakta på en volt, utan stigbyglar och med armarna rakt ut.. oj, vad fint man satt sen.. ;P *stolt*

Jag har ridit baraback nu och det hjälper verkligen...så länge jag rider barabacka.... :crazy: så fort jag sätter mig i sadeln igen så är det samma sak, fast det är mest axlarna. Jag har även ridit i dressyrsadel och då sitter jag bättre också, men tyvärr passar den inte min häst...

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 718
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lirco11
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 468
Senast: Ragdoll
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka