Fram med gubbarna!

Sv: Fram med gubbarna!

finns det nån som väljer i travsällskapen, det är väl verkligen klubben för inbördes beundran. VI har väl valt honom eftersom han sitter som ordförande i STC's styrelse ( hur dom nu väljs)

martha,nu ringer du och beställer stadgarna så du får koll på hur det hela fungerar. Sen ska vi byta ut gubbarna :devil:.

YEZZ SIR

fast jag fattar hur dom väljs in, men för det så biter vi tydligen oss själva i röven för ingen vill ha honom här , så då skickas han upp dit istället där han kan göra ännu mera elände :crazy:

Senast ändrad:

Du,läs stadgarna så ser du att det ÄR ni som satt honom där han sitter idag.Allt är värmlänningarnas fel :angel:;).

jamen jag vet ju det, men det är ju antagligen bara för att vi inte vill ha honom här....:angel:

Lenita,........gå å lägg dig nu :rofl:

<(förresten har vi fått in en paint o en quarter i stallet nu :angel: )

Jag håller med Ludde, sparka hela skiten å sätt in lite vettigt folk! Folk som förstår sig på det här med travsport och utveckling!

Vilka ska då sitta i styrelsen?
Jag tror nog att det är ett jävla jobb att sitta där!

"Alla" skulle nog vara nöjda om det vart lite mera prispengar bättre banor och finare gäst stallar och bättre ekonomi för de aktiva med lägre kostnader.

Ja,det är helt klart att det inte är bra som det är nu!
Men det är ingen lätt uppgift att vara alla tillags,och var ska pengarna tas ifrån?

Chefernas löner alla stödpaket till Galoppen och ridsporten till exempel. Varför skall vi föda dem?

Japp,där finns pengarna håller med dessa pengar ska gå till travsporten.
Men vilka ska sitta i styrelsen då?
Jag har ett förslag på en utav dom Jim Frick en mycket klok och bra man i travärlden.

Min uppfattning är att nuvarande STC vill ha några få stor tränare och cats driver.Lite som den Amerikanska modellen.Men vad dom inte tänker på är att då försvinner det jobb för dom på STC oxå.Det som förvånade mig mest var att dom gjorde om Gävle till sommar bana,när det finns mindre banor i närheten.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 120
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 503
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka