Fram med gubbarna!

Sv: Fram med gubbarna!

KL typ

Om jag inte tar fel var Anders Törnqvist VD på Jägers för ett antal år sedan. Han är/var ihop med en kvinnlig tränare, ja det borde jag komma ihåg - ni har ju inte så många...:angel:

Inte Sonja Bengtsson:devil: och inte Monika Sahlgren-Fromell, men ?????

KL typ

Om jag inte tar fel var Anders Törnqvist VD på Jägers för ett antal år sedan. Han är/var ihop med en kvinnlig tränare, ja det borde jag komma ihåg - ni har ju inte så många...:angel:

Inte Sonja Bengtsson:devil: och inte Monika Sahlgren-Fromell, men ?????

Kia Romlin.

Jag har gjort något som jag vill uppmana ALLA att göra. Ringt till STC och begärt ut stadgarna. Sprod vidare!!
Det är ett litet häfte med 23 §.
Om tillräckligt många gör det,så börjar nog gubbarna lukta sig till en revolution :angel:.

jag har bara hunnit läsa till § 2 men den säger;
"STC ändamål är att TILLSAMMANS med medlemmarna skapa förutsättningar för en svensk travsport med hög kvalitet"

*LK*

Jag tittar just nu på lyxfällan tycker nog att vi skulle anmäla STC till det programmet:rofl::rofl:

Det skulle nog sitta rätt så fint nu så kanske de rensar upp lite i alla de pengar som försvinner i chefslöner och dåliga kontrakt...

Inga. Vi har ju haft fullt upp med att träna och föda upp travhästar. Men nu är det dags för nya bullar och kvastar som ska sopa.

Hur beställde du stadgarna ??

Ang Patrik Sandin så var han föga omtyckt här på Färjestad...:crazy:

Japp,jag har beställt stadgarna.
Klart han måste vara omtyckt i Karlstad,är han inte nominerad från Färjestad?
Så han måste ju vara den bästa ni har att komma med?

Men om STC ska hålla på och skicka en massa papper kors å tvärs över landet så kostar ju det en massa pengar som de annars lägger på prispengar. Fattarniväl? :cool:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 120
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 503
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka