Frågor om dop!

L

lilla_maaliiin

Sonens dop närmar sig med stormsteg!

Någon som vill dela med sig av lite tips om och kring dop? sånger, psalmer, fika osv? Alla tips och åsikter tas tacksamt emot! :) Hur gör man det till en trevlig tillställning och ett fint minne för alla?

Fanns en tråd förut med massa sångtips som jag inte längre kan hitta... någon som vet vilken jag menar? :)

Sv: Frågor om dop!

Vi hade en lite gästbok som alla gäster fick skriva en hälsning i.
Sen till dukningen så lånade en släkting ut sidentyg i 5m längder som vi hade som dukar. Mkt roligare än pappersduk från ica!

Sv: Frågor om dop!

Oh vad kul med en gästbok, det hade jag aldrig tänkt på! :)

Litet tillägg till mina första frågor:
Någon som har tips på vad vi ska ha för figurer på tårtorna? Vi ska ha två st som en kompis ska rita (fyrkantiga, tänk storlek ugnsplåt). Sonen är född i slutet på sept 09 så han är ju inte så gammal att han hunnit få några egna favoritfigurer från tv/böcker osv...:p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft lätt att få torr hud, och den har alltid varit känslig (jag vet tyvärr inte riktigt VAD som inte fungerar, alltså...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 104
Senast: gadriel
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 364
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer hela historien. Jag och mitt ex, alltså mamman till barnet det hela handlar om, separerade i december när hon fortfarande...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
25 046
Senast: Snurrfian
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 484
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!