S
SO Hovslagare
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. del 5
Jag var och såg både Owe och Chris. jag har sett bägge föreläsningarna tidigare nu hade dom tagit bort vissa delar för att göra det begripligare för hästägare. Tyvärr så blev det nog bara förvirrande. Jag tyckte att de flesta som gick såg ganska frågande ut.
Själv fick jag ut mest av Jan Olov Perssons föreläsning om pulsträning och Järvsöfaks.
Susan skrev:Nu är jag kanske lite sent ute men om 50 min, ger Owe wattle en föreläsning om fång på Hästmässan i Västerås, för den som är intresserad av uppdaterad kunskap
En ny chans ges i morgon kl 15 på samma mässa.
För alla alternativare så så börjar Chris Johnston föredrag
INVERKAN AV HOVSLAGARE OCH UNDERLAG PÅ HOVEN OCH NEDRE BENETS FUNKTION. Repris i morgon kl.14
Idag kl 15. Håller Lars Roepstorff ett föredrag. KAN MAN TRÄNA HSÄTEN FÖR HÅLLBARHET OCH PRESTATION SAMTIDIGT? som jag bevistade igår, och vilket gav en nyanserad bild av hur och av vad hästen skadas. Gav mersmak måste sägas. Repris kl. 9 Söndag.
Idag kl 16. Marie Rhodin. RIDNINGENS PÅVERKAN PÅ HÄSTEN SPRSTATION. Ett föredrag där hon redogör för de senaste forskningsrönen.
Jag tänkte att det påstås ju så mycket här. Här är ett utomordentilgt tillfälle till att få höra de som är mest uppdaterade på områdena, och också möjligt att ställa frågor.
Jag var och såg både Owe och Chris. jag har sett bägge föreläsningarna tidigare nu hade dom tagit bort vissa delar för att göra det begripligare för hästägare. Tyvärr så blev det nog bara förvirrande. Jag tyckte att de flesta som gick såg ganska frågande ut.
Själv fick jag ut mest av Jan Olov Perssons föreläsning om pulsträning och Järvsöfaks.