Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Att jag kommit ganska så långt med mig själv. Så här bra har det aldrig varit, även om livet inte direkt är på topp.

Samma.

Att relationen med en viss person har utvecklats enormt mycket till de positiva detta år! :):love:

Sämsta detta år?

Det var nog att jag lät mig behandlas så som jag blev behandlad på fd jobbet. Men jag löste det ju.

Samma

Att jag inte fått något heltidsjobb och att min syster gick bort i cancer.

Vad ser du framemot nästa år?

Att det förhoppningsvis lättar lite på trycket så jag kan få ett heltidsjobb och att jag ev ska börja rallylydnad med vovven :)

Samma

Att hovslagaren kommer och skor hästen och kollar hovbölden den 2a så att jag förhoppningsvis kan sätta igång igen:D.
Och förhoppningsvis så kan jag plugga in be körkortet också innan sommaren.

Samma

Jag ser fram emot att lämna det gamla bakom mig och börja arbeta för ett bättre liv kommande år :)

Hur firar du nyår i år?

Hemma ensam och tidig sänggång med 2 hundar i knäet, nerdragna gardiner och en kudde för öronen :p. Tycker inte om fyrverkerier :rofl:

Samma

Vi ska äta en god middag här hemma, kolla på film och se om ungarna orkar hålla sig vakna till tolvslaget så dom får se fyrverkerierna.

Ska du ha någon speciell nyårsmiddag, isf vad står på menyn?

Nej inte jättespeciellt men lite gott iaf:) är bara jag och hunden så jag åt precis en ungsstekt kycklingklubba med klyftpotatis. Och har lite lösgodis till kvällen!

Samma

Det blir baguette med ört och vitlökssmör.
Ugnsstekt baconinlindad kyckling stoppad med ost och klyftpotatis samt bearnaisesås till det. Sallad är det bara jag som äter så hoppar det.
Å efterrätten blir kladdkaka med grädde.

Ska du dricka något vid tolvslaget?

Sitter och kollar på Bridget Jones dagbok som går på tv med familjen.

Bär du några smycken just nu?

Förutom 15 piercingar som alltid sitter i så ett halsband i silver som allt som oftast alltid är på ^^

Samma

Nyårsmiddagen med kyckling och klyftpotatis.
Nu väntar efterrätten när filmen är slut om 10 min.

Ska du smälla raketer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 562
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka