Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Har hänt nån gång. Kanske blir i år. Barnen är så pass stora nu att dom skulle uppskatta det.

Samma.

Brukar göra lussebullar , knäck och ischoklad.

Vad blev/blir det till middag hos dig idag?

Det blir för min del massa grönsaker och hummus och till efterrätt jum-jum-kaka och marsansås, nam nam.

Har du någon "parad-rätt"?

//r

Nej, inte direkt. Men kladdkaka är jag grym på. Har aldrig smakat någon som är lika god som min.

Hur ofta äter du efterrätt efter maten?

Väldigt ofta! I perioder varje dag efter middagen, fast då kan efterrätten mycket väl vara en frukt eller något sånt, absolut inte något sötat varje dag.

Samma fråga.

//r

Det beror på var jag befinner mig i ätstörningen, men när jag är som mest åt det friska hållet blir det typ 2 ggr i veckan.

Vad har du på dig?

Ska snart iväg med lillan på en ögonundersökning. Sen har jag lunchen i stallet idag så blir stallet vid den tiden.
Annars händer det inget spännande. Kommer nog mest sitta i soffan, fick världens förkylning/halsont igår kväll.

Samma.

Beror på vad man räknar som att bo, men 7 månader i USA och 3 månader i Schweiz. :)

Samma.

Ja, bodde på Irland några månader och spenderade två månader förra sommaren i Frankrike.

Vilket språk läste du i skolan?

Spanska men fick sluta o gå över till extra engelska istället :/

Har du varit på en långweekend nån gång? O isf vart?

Beror på hur lång den ska vara? Men har varit iväg och bott på hotell en hel helg några gånger, och sedan bott i en stuga en gång över påsken och en gång på barnens höstlov.

samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 694
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 405
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat