Frågelek nr 5...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 58 347
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Har hänt nån gång. Kanske blir i år. Barnen är så pass stora nu att dom skulle uppskatta det.

Samma.

Brukar göra lussebullar , knäck och ischoklad.

Vad blev/blir det till middag hos dig idag?

Det blir för min del massa grönsaker och hummus och till efterrätt jum-jum-kaka och marsansås, nam nam.

Har du någon "parad-rätt"?

//r

Nej, inte direkt. Men kladdkaka är jag grym på. Har aldrig smakat någon som är lika god som min.

Hur ofta äter du efterrätt efter maten?

Väldigt ofta! I perioder varje dag efter middagen, fast då kan efterrätten mycket väl vara en frukt eller något sånt, absolut inte något sötat varje dag.

Samma fråga.

//r

Det beror på var jag befinner mig i ätstörningen, men när jag är som mest åt det friska hållet blir det typ 2 ggr i veckan.

Vad har du på dig?

Ska snart iväg med lillan på en ögonundersökning. Sen har jag lunchen i stallet idag så blir stallet vid den tiden.
Annars händer det inget spännande. Kommer nog mest sitta i soffan, fick världens förkylning/halsont igår kväll.

Samma.

Beror på vad man räknar som att bo, men 7 månader i USA och 3 månader i Schweiz. :)

Samma.

Ja, bodde på Irland några månader och spenderade två månader förra sommaren i Frankrike.

Vilket språk läste du i skolan?

Spanska men fick sluta o gå över till extra engelska istället :/

Har du varit på en långweekend nån gång? O isf vart?

Beror på hur lång den ska vara? Men har varit iväg och bott på hotell en hel helg några gånger, och sedan bott i en stuga en gång över påsken och en gång på barnens höstlov.

samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 476
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
814
Senast: monster1
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 228
Senast: Halcyon
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka