Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Hjälpa min mamma flytta till sin lägenhet som hon har köpt.

Hur många mobiltelefoner har du haft? ;)

Jag har nog bara haft runt 6-7st..

Byter du mobil bara för att det kommer någon ny, eller har du den tills den "trillar i bitar"?

Jag har bytt när det dykt upp någon som är mer attraktiv i mina ögon än den jag har. Förförra mobilen var perfekt men gick sönder. Köpte modellen nyare men inte helt nöjd. Nu kom en ännu mer perfekt telefon ut nyligen så fick den i present. Hade köpt den själv annars.

Samma.

Jag byter när dom börjar ge sig. Sista bytte jag dock pga att den var/är låst till en operatör som ej funkade för mig.

Vad har du för telefon ?

Samsung nånting 9år gammal.. xD

Är du i behov av något som du är för snål för att köpa just nu?

Ja, nya vinterdäck till hästtransporten. Men lär punga ut med det ändå för annars går det inte att köra i vinter.

Samma.

Jag ska på en utställning på lördag förmiddag med mamma, sen på kvällen ska jag väl spela guitar hero med en polare och på söndag blir det stallet.

Samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 694
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 405
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka