Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Håller på tvättar så har lite "skitkläder" på mig, mörkgrå mjukisbyxor o en ful "brun" t-shirt till ;) haha

samma

Nopp inte en enda. Hembakat tidningen ska ja börja prenumerera på när jag fått ett jobb har jag bestämt :)

När färgade du håret senast?

Tolkar imorgon som idag med tanke på när det skrevs :p Jag ska vara hemma och plugga lite, städa och kanske träna ikväll.

Vad åt du till frukost idag?

Har en fujitsu siemens laptop lika så sambon. (Min används dock inte) sedan har vi en stationär speldator som är "ihop byggd" på något företag, så jag har ingen aning om vad det är för märke på den faktiskt :p

Kör samma

Ingen snö, strålande solsken, vindstilla men lite kallt i luften.

Har du varit utomlands? Vart?

Har jag! I Norge, danmark, tyskland, frankrike (paris), grekland (rhodos) usa (los angeles, las vegas o runt) Italien (florence) o så grekland (kommer inte ihåg) Englad (paris) hm. Var nog allt :)

Vad är framtidsdröm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 258
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 846
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
696
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka