Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min framtidsdröm är nog att leva livet så som jag önskar.
Nå mina mål och ha en dräglig vardag utan alltför många problem.
På listan hamnar resor, jobb, häst. Det är saker jag önskar mig och ser fram emot.
Kund för mig är någon som kommer dit utan ett förbokat besök, typ som när man ska handla mat så är man är kund. Gäst är då någon som har bokat sitt besök eller liknande.
Så svårt och skriva ner i ord men något så kanske jag tänker iaf
Men bra service är när man får typ den service man endast behöver och inget extra.
Service i toppklass är när man får mer än vad man förväntat sig typ kanske
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Jag får lite uppfattningen att du inte egentligen ser vinsterna med att rida för tränare @lilsan. ”Ta till någon gång i början då och då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.