Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min framtidsdröm är nog att leva livet så som jag önskar.
Nå mina mål och ha en dräglig vardag utan alltför många problem.
På listan hamnar resor, jobb, häst. Det är saker jag önskar mig och ser fram emot.
Kund för mig är någon som kommer dit utan ett förbokat besök, typ som när man ska handla mat så är man är kund. Gäst är då någon som har bokat sitt besök eller liknande.
Så svårt och skriva ner i ord men något så kanske jag tänker iaf
Men bra service är när man får typ den service man endast behöver och inget extra.
Service i toppklass är när man får mer än vad man förväntat sig typ kanske
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ Det står inte enligt tidigare ordination, utan enligt ordination. Nu är det inte ett problem i mitt fall, då jag äter en halv tablett om...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...