Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Min framtidsdröm är nog att leva livet så som jag önskar.
Nå mina mål och ha en dräglig vardag utan alltför många problem.
På listan hamnar resor, jobb, häst. Det är saker jag önskar mig och ser fram emot.

Snöar det hos dig idag?

Det kom typ 10 cm inatt och fortsätter än :devil:

Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Har aldrig varit på intervju, fått jobben ändå. Bara visat intresse och sen fått det direkt.

Samma

Det blev ett tortillabröd med makrill. Alltså ingen ren middag direkt.

Ska du se greys ikväll?

Mia på Grötö :)

Vad är det för skillnad på en kund och en gäst? (Låt oss säga på en restaurang? Eller varför inte på Gröna Lund?)

Kund för mig är någon som kommer dit utan ett förbokat besök, typ som när man ska handla mat så är man är kund. Gäst är då någon som har bokat sitt besök eller liknande.
Så svårt och skriva ner i ord men något så kanske jag tänker iaf ;)

Har du Facebook?

Svår fråga igen juuuu xD

Men bra service är när man får typ den service man endast behöver och inget extra.
Service i toppklass är när man får mer än vad man förväntat sig typ kanske :p

Har du spelat på keno?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 268
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
705
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka