Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kontrar med en bild på cykeln, det är tveksamt både om den är nyputsad och om det i så fall syns. Det är inte en mobilbildVisa bifogad fil 54658
Självklart var jag tvungen att ta en bild på lilla hojen när den var nytvättad. (Mobilbild dock) Men nu är den lika dyngig igen... efter en åktur.. Alltid lika tacksamt att tvätta fordon.
Jag kontrar med en bild på cykeln, det är tveksamt både om den är nyputsad och om det i så fall syns. Det är inte en mobilbild
Visa bifogad fil 54668
Men där är bara en cykel så det måste vara whisky i kaffetFrän bild! Nästan så att jag funderar på om det var en skvätt whisky i morgonkaffet ändå för jag ser ju trippelt!
Vad är det för objektiv? Ofta så har de en "knapp" på sidan närmast kamerahuset, där du kan välja om du vill ha så kort närgräns som möjligt, eller för längre avstånd.Provade de nya objektiven idag, vet inte riktigt va ja tycker. Macro objektivet verkar värdelöst, det var det jag hade sett fram emot mest, verkar som man måste ha fokuset precis framför linsen, hade åtminstone hoppats den skulle ta fokus någon cm ifrån.... får utforska mer en annan dag.
Visa bifogad fil 54671
Det är inget sådant objektiv, det är ett litet mini-objektiv till mobilen, så samma finesser som finns till systemkamerorna existerar inte.Vad är det för objektiv? Ofta så har de en "knapp" på sidan närmast kamerahuset, där du kan välja om du vill ha så kort närgräns som möjligt, eller för längre avstånd.