Åh! De har så underbart uttryckVi var på Ängsö i helgen och jag passade på att fota samma djur, så himla mysiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! De har så underbart uttryckVi var på Ängsö i helgen och jag passade på att fota samma djur, så himla mysiga
Är det en tam ekorre? Så nära har aldrig jag kommit någon
Är det en tam ekorre? Så nära har aldrig jag kommit någon
Häftigt! Du verkar ha bra känsla för att komma nära det vilda, jag tänker på lappugglan som du visat tidigareNä, jag såg den först i buskarna. Smög närmare, då stack den till trädet och glodde på mig en stund
Visa bifogad fil 52122
Häftigt! Du verkar ha bra känsla för att komma nära det vilda, jag tänker på lappugglan som du visat tidigare
Besök Skansen och ta med lite mandlar eller nötter så kommer du så här nära.Är det en tam ekorre? Så nära har aldrig jag kommit någon
Jag vet ju att du gillar lastbilar, men jag hade älskat bilden om det hade varit en sommaräng eller sjö i bakgrunden. Lastbilen tar fokus från humlan.Rykande färsk foto, taget för bara några minuter sedan. Älskar sommar mornar. ❤
Visa bifogad fil 52279
Det är lastbilen som är fokuset här, humlan blev bara en bonus.Jag vet ju att du gillar lastbilar, men jag hade älskat bilden om det hade varit en sommaräng eller sjö i bakgrunden. Lastbilen tar fokus från humlan.