Jag har så fina modeller i syrénbusken utanför balkongen
![]()
![]()
![]()
Ååååh du läskar mig att köpa ett zoomobjektiv! Har ju ehhh... tänkt göra det i två år nu.
Fin färg du fick i dina bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har så fina modeller i syrénbusken utanför balkongen
![]()
![]()
![]()
Men alltså, vilka underbara bilderJag har så fina modeller i syrénbusken utanför balkongen
![]()
![]()
![]()
Batterigrepp det är grejer det!!Wiie, nu är jag mkt nöjd ägare till en Nikon D90 inklusive batterigrepp
![]()
Jag har inte förstått mig på det, tyckte mest att det gjorde kameran ännu större och bängligare?Batterigrepp det är grejer det!!![]()
![]()
Dels får du en knapp till så du kan fota med vanlig handfattning även på högkant, men den stora fördelen är ju att du kan ha dubbla batterier och OM de mot förmodan tar slut när du är iväg så går det att sätta i 6 st AA-batterier istället.Jag har inte förstått mig på det, tyckte mest att det gjorde kameran ännu större och bängligare?
Ok, jag kanske ska ta fram och kika på det dåDels får du en knapp till så du kan fota med vanlig handfattning även på högkant, men den stora fördelen är ju att du kan ha dubbla batterier och OM de mot förmodan tar slut när du är iväg så går det att sätta i 6 st AA-batterier istället.