Fototråd nr.5

Jag har så fina modeller i syrénbusken utanför balkongen :love:
F%C3%A5gel-2.jpg

F%C3%A5gel-3.jpg

F%C3%A5gel.jpg

Ååååh du läskar mig att köpa ett zoomobjektiv! Har ju ehhh... tänkt göra det i två år nu. :angel: ÄLSKAR att sitta och titta på fåglarna i trädgården hem-hemma men kan aldrig fånga de roliga ögonblicken när de gnabbas om maten eller hackspetten som hänger upp och ner från talgbollen.
Fin färg du fick i dina bilder!

Nu har datumen släppts för vårens kurser på Studiefrämjandet och jag ska nog ta och anmäla mig till fortsättningskursen som är efter den fotokurs jag gick i höstas :) måste bara boka barnvakt med mormor först ;)

@RedHyuuga - inte så dyrt tycker jag, 1450:- för sex tillfällen på 2 timmar vardera. Då ingår teori, teknik, redigering och allt möjligt :) kolla om nåt sånt finns där du bor?

@Ninnurur jodå det finns kurser i närheten, förvisso endagars men bättre än inget, men just nu har jag inte pengarna för det, måste köpa nya vinterdäck och sommardäck till bilen, sen när jag gjort det så kanske. :)

@Cattaflajna måste erkänna att den sista bilden fångade mitt intresse, gillar verlkligen färgerna på himlen bakom träden. Det är något med den bilden som får mig att gilla den, typ något mystiskt med träden och där bakom finns det något vackert. :up:

Jag har inte förstått mig på det, tyckte mest att det gjorde kameran ännu större och bängligare?
Dels får du en knapp till så du kan fota med vanlig handfattning även på högkant, men den stora fördelen är ju att du kan ha dubbla batterier och OM de mot förmodan tar slut när du är iväg så går det att sätta i 6 st AA-batterier istället.

Dels får du en knapp till så du kan fota med vanlig handfattning även på högkant, men den stora fördelen är ju att du kan ha dubbla batterier och OM de mot förmodan tar slut när du är iväg så går det att sätta i 6 st AA-batterier istället.
Ok, jag kanske ska ta fram och kika på det då :D men batteri har jag två extra så jag har alltid minst ett fulladdat med mig i kameraväskan, utöver det som sitter i alltså ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 027
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 840
Senast: geting
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 241
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar