Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grävde fram kameran förra helgen:
Inga höjdarbilder, ska aldrig mer köpa en svart hund
Är så less på min kamera nu, en Nikon D40 och vill uppgradera mig... men vad tusan ska man satsa på? Behöver ingen värstingkamera och köper gärna begagnat.. skulle en Nikon D60 kunna vara något?
Har för mig att det är nånting i D40 som saknas så man inte kan använda alla objektiv...
Grävde fram kameran förra helgen:
Är så less på min kamera nu, en Nikon D40 och vill uppgradera mig... men vad tusan ska man satsa på? Behöver ingen värstingkamera och köper gärna begagnat.. skulle en Nikon D60 kunna vara något?
Har för mig att det är nånting i D40 som saknas så man inte kan använda alla objektiv...
Jag har precis som @LindgrenV uppdaterat mig till en D90 och är supernöjd! Köpte den begagnad inkl batterigrepp för 2500, väldigt överkomligt tycker jag.Grävde fram kameran förra helgen:
Jag köpte min ny för 15000 inkl batterigreppJag har precis som @LindgrenV uppdaterat mig till en D90 och är supernöjd! Köpte den begagnad inkl batterigrepp för 2500, väldigt överkomligt tycker jag.
Damn! Då är jag ännu mer nöjd med mitt köp Ca 8' exponeringar har jag för mig.Jag köpte min ny för 15000 inkl batterigrepp
Min har över 51.000 exponeringar på nacken just nuDamn! Då är jag ännu mer nöjd med mitt köp Ca 8' exponeringar har jag för mig.
Jag har precis som @LindgrenV uppdaterat mig till en D90 och är supernöjd! Köpte den begagnad inkl batterigrepp för 2500, väldigt överkomligt tycker jag.
Superfin! Jag hade gärna sett den på högkant, så du får med hela träden från mark upp till kronorna