Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Chili Skönt att det är någon annan som märker det också, för jag tycker faktiskt själv att det blivit bättre (men det är ju lätt att inbilla sig emellanåt ). Framförallt är jag nog mer kräsen med vad jag är nöjd med för bilder, och så försöker jag ha en "idébild" och inte bara knäppa hej vilt.
Jag saknar lite insekter från dig, det är alltså därför? Fram med bilderna!
Åh tack, vad glad jag blirMåste instämma om att du verkligen utvecklats! älskar dina bilder!
Välkommen till tråden!Hur har jag missat denna tråden Nu vill jag ju bomba med massa bilder men ska försöka tygla mig lite
Jättefin bild!!Välkommen till tråden!
kl
Senaste från mig
Tack!Jättefin bild!!
Kul med actionbilder, sådana hade jag också velat ta!Varning för bildbomb! Bilder tagna på en freestyle-MBT-tävling på Kulturnatten i lördags. Kamera Canon Eos 7D och ett 70-200 objektiv.
Det är ju asroligt att ha ett sånt bra objektiv som fixar såna bilderTack!
Kul med actionbilder, sådana hade jag också velat ta!
Jag har blivit rekommenderad kaffebrus-punkt-com för kameratillbehör. Har inte köpt där själv men har en vän som är nöjd. Annars tradera kanske?Vågar knappt använda kameran nu då jag inte ha nån laddare (vars fan köper man en batteriladdare till Nikon D40?!) Har googlar runt, men dom jag hittat finns på så konstiga sidor jag inte vågar beställa ifrån.
Åker nämligen till Stockholm den 10:e och då ska kameran med och föreviga min systerdotter så vill inte riskera att batteriet tar slut.
Här kommer en mobilbild från idag dock:
Jag har blivit rekommenderad kaffebrus-punkt-com för kameratillbehör. Har inte köpt där själv men har en vän som är nöjd. Annars tradera kanske?