Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började med en liten digitalkamera, när jag sedan insåg att jag "fastnat" gick jag vidare till en systemkamera. Jag tycker nog snarare att det är klokt att inte slänga ut 5-6 000 på en systemkamera innan du vet om du verkligen gillar det eller inteGud vilka fina bilder alla tar!!
Ursäkta min fråga men, hur börjar man med fotografering? Måste man köpa en superdyr kamera och en massa tillbehör eller räcker det med en liten digitalkamera i början?
Vågar knappt använda kameran nu då jag inte ha nån laddare (vars fan köper man en batteriladdare till Nikon D40?!) Har googlar runt, men dom jag hittat finns på så konstiga sidor jag inte vågar beställa ifrån.
Men gud så söt!Fotade höstbilder på en vän och hennes valp för några dagar sen.. Fler bilder kommer
Fantastisk bild! Planering är bra grejorIgår morse var det makalöst vackert när jag körde hem från jobbet, med sol som strålade genom tjock dimma. Jag svor över att jag inte hade kameran med, och gjorde bot och bättring till nattens pass. Fick sitta i bilen och vänta på solen i en halvtimme, men sen kom magin igen!
Detta är den enda jag hunnit få upp, men jag lär spamma tråden med fler bilder imorgon
Herregud vad fin! WOW!Igår morse var det makalöst vackert när jag körde hem från jobbet, med sol som strålade genom tjock dimma. Jag svor över att jag inte hade kameran med, och gjorde bot och bättring till nattens pass. Fick sitta i bilen och vänta på solen i en halvtimme, men sen kom magin igen!
Detta är den enda jag hunnit få upp, men jag lär spamma tråden med fler bilder imorgon
Fantastisk bild! Planering är bra grejor
Herregud vad fin! WOW!
@Flixon : Satan i gatan vilken vacker bild! Den skulle jag vilja ha förstorad på väggen!
Jo, om det finns någon bra ljuskälla. Men det gör det inte. Det är så molnigt att det bara är grått ljus. Blir inte bra att blixtra upp heller, trots extern blixt.Dimma/duggregn kan vara precis lika kul att fota i, kan bli jättestämningsfulla (bra ord ) bilder av det!