Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja tiden var väl ute för länge sen =)! Jag vill se den vackraste bilden du har! Med vackert ljus, stämning, skärpa ja allt! Inte bara en bild på din sööööta hund, nej bilden ska vara riktigt bra!
inget fel med din bild men det var inte just så jag tänkte mig den =) men sedan vill jag alltid se den vackraste bilden för då har nästan alla chansen att visa sin bild, sedan är det roligt med fina bilder :P
Juridik & Ekonomi Nå, nu jobbar jag med det här och vi lämnar inte ut journaler utan läkares godkännande. Inte ens på vårdcentral gör vi det. Och det du...
Hundträning Ja jag komme också mest ihåg allt bra med Alvin men mamma påminner mig ibland om att Alvin också hade perioder då det inte bara var rosa...
Hästhantering Instämmer! Och lika viktigt för en som min som inte "vågar" ta paus. Han har mycket sällan blivit för "på" men när han blev bekväm med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.