K
Krasux
Spinner vidare på de trådar jag såg på senior och ÄU.
Vad har ni för tankar och uppfattningar om andra här på hund?
Shoot!
Vad har ni för tankar och uppfattningar om andra här på hund?
Shoot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns tydligen en bukemaffia har jag hört viskas om.
(Psssst, hur blir man medlem? Inträdesprov på agilitybanan eller räcker det med att lämna ett slakat tuggben på någos huvudkudde?)
Nej, nej Zizzi det har du misuppfatat, är inte en maffia, det är två
En där man enbart får vara blandrasägare och så är det krav på att du ska tro och då menar jag TRO i ordets religiösa betydelse att blandraser är friskare/sundare och självklart bättre än de sjuka hundar som SKK regar.
Samt en där man endast får ha renrasiga blåblodiga Champions och där man är minst lika troende om att är bara hunden regad och champion så är den frisk också…
Dessa två maffior slås inbördes så det gäller att huka sig så man inte blir indragen i striden på liv och död
Oj det här har jag inte fattat jag som anser att hunden är viktigast inte att det är blandras eller renras, fast det är klart jag har ju bara omplaceringar, jag skulle ju faktiskt inte köpa en blandras valp från uppfödare.
Jag får alltså inte vara med i någon maffia
Calazirya lever med en hund som liknar en minigris, finns inte mycket mer att säga
.
Jag har alltid trott att lady_vip varit mycket äldre.. ca 50års åldern. O de grundade ja på valet av ras och att hon kan så mycket! Tror även hon har en bra pli på sina hundar..
Hur ska jag tolka "det finnt inte mycket mer att säga" ?
Att jag inte står högt i kurs hos dig
Vad glad för det du!
Vi övriga är mycket, mycket trevligare!