Förstår inte riktigt va kunden menade att jag lyser upp tillvaron. Kan väl inte va mitt trevliga bemötande eller mitt röda hår eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken härlig komplimang! Ta den till dig!Förstår inte riktigt va kunden menade att jag lyser upp tillvaron. Kan väl inte va mitt trevliga bemötande eller mitt röda hår eller?
Visa bifogad fil 59912
Jag ”känner” den kunden väldigt väl, vi brukar slänga lite käft och ha roligt.Vilken härlig komplimang! Ta den till dig!
Vilken otroligt fin färg på dig!Förstår inte riktigt va kunden menade att jag lyser upp tillvaron. Kan väl inte va mitt trevliga bemötande eller mitt röda hår eller?
Visa bifogad fil 59912
Tack.Vilken otroligt fin färg på dig!
Testa urin. Fick tipset av en gammal hästhandlargubbe en gång i tiden och det funkar skitbra på mugg och rasp. Ditt eget eller någon annan människa.Mammahästen är lindad pga av mugg, paddex har inte positiv inverkan på den.
OMG!!Pågående bad.
Visa bifogad fil 60158
Efter bad (ursäkta spam)
Visa bifogad fil 60161
Nej, nu tusan får du ge dig!
Förstår inte riktigt va kunden menade att jag lyser upp tillvaron. Kan väl inte va mitt trevliga bemötande eller mitt röda hår eller?
Visa bifogad fil 59912
Jag inspireras av dig! Idag fick en kastvind tag i hundens frisbee och drog ut den i havet. Jag mindes hur modig du är och slet raskt av mig kläderna och simmade ut och hämtade den. (Var dock i höjd med Stockholm och inte helt frivilligt, så mindre imponerande än det du håller på med.)Innan bad!
Visa bifogad fil 60157