Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är jättefin!Visa bifogad fil 60706
Mitt fejs och jag och lite smink på det.
Inte tagit en selfie på 300 år men så råkade jag bli full och kände mig helt plötsligt lite fin MEN dagen efter tyckte jag fortfarande om kortet! Framsteg! Onyktert till en början visserligen, men ändå! Jag är ju nykter nu!
Schyssta bryn!Visa bifogad fil 60841
Gullan och jag.
Ha ha eller hur! Alldeles nya och finaSchyssta bryn!
Alltså med risk för att låta creepy, men OJ vilket vackert och intressant ansikte du har!! Jag kom att tänka på både "stark-bondekvinna-på-1800-talet" som avporträtterats på konstverk och typ en poster på cool och smart kommissarie som har huvudrollen i någon svart och stark kriminaltriller!
Alltså med risk för att låta creepy, men OJ vilket vackert och intressant ansikte du har!! Jag kom att tänka på både "stark-bondekvinna-på-1800-talet" som avporträtterats på konstverk och typ en poster på cool och smart kommissarie som har huvudrollen i någon svart och stark kriminaltriller!
Plus en!
Jättevacker ❤
Du har korrekt.Alltså med risk för att låta creepy, men OJ vilket vackert och intressant ansikte du har!! Jag kom att tänka på både "stark-bondekvinna-på-1800-talet" som avporträtterats på konstverk och typ en poster på cool och smart kommissarie som har huvudrollen i någon svart och stark kriminaltriller!
Plus en!
Jättevacker ❤
Men wow! Hur fasen är den gjord?
Men wow! Hur fasen är den gjord?