Tack så mycket Egentligen skulle allt det blonda vara rosa men det fäste inte. Jag funderar på att låta en del av det blonda vara kvar och slänga in lite lila också så det blir trefärgatVad fint det blonda, rosa och bruna var ihop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket Egentligen skulle allt det blonda vara rosa men det fäste inte. Jag funderar på att låta en del av det blonda vara kvar och slänga in lite lila också så det blir trefärgatVad fint det blonda, rosa och bruna var ihop!
Invigning av den superfina sjal syrran har virkat åt mig
Tack!Härlig bild och leende!
Ta lite hårolja i håret, det motverkar frizz
Fluff!Alltså jag gillar verkligen det där långa håret på dig, vilken fin volym!
Skulle vilja posta en bild på samma tema men.. jag sitter på toan
Skulle vilja posta en bild på samma tema men.. jag sitter på toan
Våra kattungar ocksåKisse brukar sitta i mitt knä när jag är där...
Våra kattungar också
Eller den ena i knäet och den andre på tvättmaskinen bredvid, tittandes ner på mig vad jag har för mig
Går inte ens att stänga dörren för lite ensamtid för de klöser upp den då ( ) så bäst att bara anamma. Honan har däremot börjat lära sig att när jag river pappret är det dags att hoppa ner. Kände mig så taskig i början när jag fick putta ner henne men går ju inte o sitta där hur länge som helst utan att benen somnar
Visa bifogad fil 61868
leker med ljussättning med starkt begränsade förutsättningar. nästan nöjd, men trodde inte att man skulle se ärret under ögat. Det har varit som osynligt i över 20 år.