Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket otroligt fint halsband! Förstår verkligen att du känner dig finNya smycken. Känner mig fin.
Visa bifogad fil 57346
Vilket otroligt fint halsband! Förstår verkligen att du känner dig fin
Alltså, utöver att du som vanligt är så vacker som man kan bli, så måste jag säga att det där banne mig var den perfekta hästsvansen. Perfekt placerad på huvudet för att smickra huvudformen, sen var det snyggt med den bruna hårsnodden ytterst (även om det kanske inte var planen? haha) för det såg harmoniskt ut med både en svart och en brun, på nåt vis.
Alltså, utöver att du som vanligt är så vacker som man kan bli, så måste jag säga att det där banne mig var den perfekta hästsvansen. Perfekt placerad på huvudet för att smickra huvudformen, sen var det snyggt med den bruna hårsnodden ytterst (även om det kanske inte var planen? haha) för det såg harmoniskt ut med både en svart och en brun, på nåt vis.
ÄLSKAR hur misstänksam du ser ut.Mamma tog en bild när jag rensar kantareller Visa bifogad fil 57450
ÄLSKAR hur misstänksam du ser ut.
Perfekt! Jag borde också kolla runt lite på secondhand. Har några väldigt omtyckta halsbands om jag fyndat på myrorna.Blev så glad när jag hittade det, 30 kr dessutom! Secondhand är bra
Wow så vackert! Var är det där? Fy vad jag vill ut och vandra nu...Några från dagens vandringstur i alldeles klockrent sensommarväder
Berget heter Ben Ledi och ligger ungefär en timmes körning norr om GlasgowWow så vackert! Var är det där? Fy vad jag vill ut och vandra nu...