Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugg har ju en underbar förmåga att leva sitt eget galna liv. Man går och lägger sig prydlig och vaknar som en påfågel
Lugg har ju en underbar förmåga att leva sitt eget galna liv. Man går och lägger sig prydlig och vaknar som en påfågel
Du är fin ändå och den där lilla flärpen ger dig karaktär
Mvh Miks
Det är därför jag inte haft lugg på 15 år Men det är fint med lugg, men jag är för lat för att orka hålla på att fixa med denLugg har ju en underbar förmåga att leva sitt eget galna liv. Man går och lägger sig prydlig och vaknar som en påfågel
Du är fin ändå och den där lilla flärpen ger dig karaktär
Mvh Miks
Jag brukar få ett infall typ var 10:e år och är supernöjd fram tills morgonen efterDet är därför jag inte haft lugg på 15 år Men det är fint med lugg, men jag är för lat för att orka hålla på att fixa med den
Ditt hårNär man försöker ta selfies med stretig shiba. #Lagomimponerad
Jag är också hemskt förtjust. Det blev bara bättre sedan en del av det det blå började tvättas ur till turkost.Ditt hår
Typiskt motsträvigt djurÄven jag försökte ta en selfie med motsträvigt djur
Visa bifogad fil 57624
LITE mer självcentrerade selfies.
Det är en edit.Måste fråga, är det din egna tunga?
Vilken vacker ögonfärg du har!En bild jag tog på morgonen på mitt favoritföretag innan dagen blev helt åt helvete med obefogade utskällningar deluxe, som fick mig att känna mig värdelös och inget värd.
Ett tag kändes det väldigt lockande att köra i diket och omkomma.
Tur jag har bra kollegor att prata med, som fått följa med på hela resan med allt som hänt. Är så tacksam att jag har dom, när det känns som allt går mot mig. ❤
Visa bifogad fil 57645