Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy Var min första tanke, men inte mot dig förstås!Ordningen återställd, hjälmen är på. Jag är trött, skitig, osminkad (ok då, lite läppglans) och har visst blivit gammal... men jag är också ett antal meter under jord i en gruva
Åh fy Var min första tanke, men inte mot dig förstås!
Jag har precis börjat titta på en serie ”White Wall” och konstaterade att jag aldrig någonsin skulle kunna jobba i en gruva (fast det visste jag väl egentligen redan ) !!
Just nu hade de nog behövt din expertis där nere
Jag har exakt samma hårfärger!Jag är också hemskt förtjust. Det blev bara bättre sedan en del av det det blå började tvättas ur till turkost.
Bra att vara förbereddJag fixar INTE höjder... titta ner i gruvhål kan göra mig lätt illamående. Men att vara under markytan i en gruva är inga problem
Edit: Jag hade alltså med mig min egen hjälm för att gå ner i en besöksgruva... Arbetsskadad, jag? Neeh!
Jag har exakt samma hårfärger!
Men den där ser inte ut som nån sköldpaddsfärgad typ .
Men den där ser inte ut som nån sköldpaddsfärgad typ .
Joho! Sen är kattungen väldigt söt också.Men den där ser inte ut som nån sköldpaddsfärgad typ .
Då förväntar jag mig fler bilder .Jodå, det är en padda om än minimal Det syns bättre på kroppen och i bättre ljus.
Då förväntar jag mig fler bilder .
Det ser inte ut som badväder