Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är den som den professionella fotografen har tagit och redigerat, men jag tycker att den är lite för blek och beige på något vis?
Visa bifogad fil 58272
Ja, jag tycker det! Det bästa med min klänning (enligt mig då) är den unika färgen, den är verkligen sådär knalligt himmelsblå och det var den huvudsakliga anledningen till att jag köpte den, så jag blev lite ledsen att han har redigerat bort det på sina bilder.Håller med. Den ovan var jättefin, på den där är det väldigt märkligt ljus. Som ett dåligt filter på insta.
Ja, jag tycker det! Det bästa med min klänning (enligt mig då) är den unika färgen, den är verkligen sådär knalligt himmelsblå och det var den huvudsakliga anledningen till att jag köpte den, så jag blev lite ledsen att han har redigerat bort det på sina bilder.
Ja, det kanske vi kunde göra. Tänkte inte på det!Förstår det, hela bilden är urtvättad.så tråkigt.
Kan ni be om oredigerade bilder?
Ja, det kanske vi kunde göra. Tänkte inte på det!
Du är GALEN!! Fryser bara jag ser bilden.
Ja det håller jag med om, tycker bilden i inlägget ovan såg bättre ut färgmässigt. Vet inte om den fotografen var ute efter någon form av "vintage" redigering kanske?Här är den som den professionella fotografen har tagit och redigerat, men jag tycker att den är lite för blek och beige på något vis?
Visa bifogad fil 58272
Ja, jag får också den känslan. Märkligt, eftersom det inte alls var något sådant tema på bröllopet som sådant. Brudparet åkte förvisso i min morbrors gamla 50-talsbil, och där blev det väldigt fint med den "färgskalan" så att säga, men på en del andra bilder förstör det bara lite tycker jag. Vet att brudparet själv skulle ha en diskussion med honom gällande redigeringen, så de kanske får ordning på det då!Ja det håller jag med om, tycker bilden i inlägget ovan såg bättre ut färgmässigt. Vet inte om den fotografen var ute efter någon form av "vintage" redigering kanske?
Ah, kanske blivit ett missförstånd då någonstans. Oavsett redigering fina motiv åtminstone.Ja, jag får också den känslan. Märkligt, eftersom det inte alls var något sådant tema på bröllopet som sådant. Brudparet åkte förvisso i min morbrors gamla 50-talsbil, och där blev det väldigt fint med den "färgskalan" så att säga, men på en del andra bilder förstör det bara lite tycker jag. Vet att brudparet själv skulle ha en diskussion med honom gällande redigeringen, så de kanske får ordning på det då!
Jag tycker att man ser hur jäkla cool du är!Hängselbyxor är mitt bästa köp nånsin! Och här ser man hur jäkla trött jag är
Visa bifogad fil 58279
Jag tycker att man ser hur jäkla cool du är!
Så fin!
Tror att jag såg er när ni tävlade
Tycker hängselbyxor är så fint på andra men har försökt själv några gånger och det ser förskräckligt utHängselbyxor är mitt bästa köp nånsin! Och här ser man hur jäkla trött jag är
Visa bifogad fil 58279
Ja, vi fick följa med två för att titta. Jag och min mamma satt på läktaren när ni tävladeJasså? Var du där?
Ja, vi fick följa med två för att titta. Jag och min mamma satt på läktaren när ni tävlade