Haha, vad bra att jag skrev i fel trådInsåg att min SGI snart är återställd! Så himla skönt, efter att ha pusslat en massa och jobbat deltid har jag nu jobbat tillräckligt länge heltid för att den ska vara återställd. Känns tryggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vad bra att jag skrev i fel trådInsåg att min SGI snart är återställd! Så himla skönt, efter att ha pusslat en massa och jobbat deltid har jag nu jobbat tillräckligt länge heltid för att den ska vara återställd. Känns tryggt!
Förlåt för en korkad fråga men finns det inte risk att man skrämmer bort älgarna om man eldar?
Pirecingen håller på att åka ur, håret ser torrt ut, ser skuggan från mobilen,.. är lite sånt ja ser. Fick inte jättemycket tid på mig att ta bild så fick göra något spontant å de blir oftast inte bra när det gäller mig...Du ser inte jättenöjd ut, men det är en jättefin bild!
Pirecingen håller på att åka ur, håret ser torrt ut, ser skuggan från mobilen,.. är lite sånt ja ser. Fick inte jättemycket tid på mig att ta bild så fick göra något spontant å de blir oftast inte bra när det gäller mig...
Nix är ingen kritiker, är realist eller va de heter.Man är alltid sin egen värsta kritiker
Pirecingen håller på att åka ur, håret ser torrt ut, ser skuggan från mobilen,.. är lite sånt ja ser. Fick inte jättemycket tid på mig att ta bild så fick göra något spontant å de blir oftast inte bra när det gäller mig...
Välkommen i klubben Och då har jag ändå gjort vad jag har kunnat för att fixa denVärldens suddigste bild
Visa bifogad fil 57283
Tog mig friheten att låna din bild lite fort. Hoppas att det inte gör något blev nog lite för saturerad dock men ville ha fram färgen i håret eftersom du tyckte att det kändes matt. La också till en liten aning mer leende. Du är superfin på originalet!
Och ändå fortsätter du badaBlev ju tyvärr? inga badbilder igår, men en film. Ljud bör vara på
Herregud jag trodde först att det var snö på bryggan och tänkte att nu har det slagit slint fullständigt hos dig...Blev ju tyvärr? inga badbilder igår, men en film. Ljud bör vara på
Herregud jag trodde först att det var snö på bryggan och tänkte att nu har det slagit slint fullständigt hos dig...
Herregud jag trodde först att det var snö på bryggan och tänkte att nu har det slagit slint fullständigt hos dig...
Jag trodde också det var snö först
Blir riktigt sugen på ett dopp själv!Blev ju tyvärr? inga badbilder igår, men en film. Ljud bör vara på