Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gripsholm slott :love:
vi00OYj.jpg
 
DA7CC627-C71E-4B87-9535-7DA579671244.jpg


B23F13EE-F001-48B3-B060-4433070AAED4.jpg


AE635D91-BC9F-46B7-A09D-9FD66013475B.jpg


Jag försöker ta många bilder med min gamla loppa för hon lever på lånad tid. Lowa är 14,5 år och vi har under sensommaren upptäckt en tumör som inte verkar så godartad, så nu får hon hänga med sålänge inte allmäntillståndet dalar. En så stor operation är inte aktuell i hennes ålder utan vi lindrar så gott det går. Hon är fortfarande pigg och mår väl så vi håller tummarna för några månader till tillsammans :heart
 
DA7CC627-C71E-4B87-9535-7DA579671244.jpg


B23F13EE-F001-48B3-B060-4433070AAED4.jpg


AE635D91-BC9F-46B7-A09D-9FD66013475B.jpg


Jag försöker ta många bilder med min gamla loppa för hon lever på lånad tid. Lowa är 14,5 år och vi har under sensommaren upptäckt en tumör som inte verkar så godartad, så nu får hon hänga med sålänge inte allmäntillståndet dalar. En så stor operation är inte aktuell i hennes ålder utan vi lindrar så gott det går. Hon är fortfarande pigg och mår väl så vi håller tummarna för några månader till tillsammans :heart

Åh så fin cocky 💞 hoppas du får mer tid med henne🥰❤.
 
Vi ska bada ikväll jag och barnen men vi bor ju betydligt längre söder ut. Jag skulle gärna få till ett bad i veckan eller så ett tag till, men har inte lagt energi på det. Tur då att barnen verkar ha tagit efter sin knäppa mamma och föreslår det själva.

Inte bara @pepp som är galen alltså 😂 Jag bor också längre söderut än henne, men kanske inte lika som dig (?), men skulle inte ens tänka tanken att bada nu 😅
 
Inte bara @pepp som är galen alltså 😂 Jag bor också längre söderut än henne, men kanske inte lika som dig (?), men skulle inte ens tänka tanken att bada nu 😅
När jag var yngre hade jag som en grej att jag alltid skulle bada på valborg. För att kunna säga att jag badade i april liksom. Så himla omoget.

I år var badpremiären 22 april och det skulle vara fränt att bada i oktober! :bump:
 
När jag var yngre hade jag som en grej att jag alltid skulle bada på valborg. För att kunna säga att jag badade i april liksom. Så himla omoget.

I år var badpremiären 22 april och det skulle vara fränt att bada i oktober! :bump:

Mitten av maj är nog tidigast som jag badat och då har det varit runt 18 grader. Har säkert badat i september också, när jag var liten. Är uppväxt med en sjö precis nedanför gräsmattan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 820
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 879
Senast: liiinnea
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 999
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 842
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp