Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken cool hårfärg du har! Det är en jättefin bild på digVisa bifogad fil 85369
Jag är riktigt nöjd med mig själv här.
Tack, det är min naturliga "råttfärg" som de sa i högstadiet. men jag gillar denVilken cool hårfärg du har! Det är en jättefin bild på dig
Jag beklagar verkligen. Totte verkar ha haft ett fantastiskt liv tillsammans med dig, och kunde inte varit mer älskad.Grät hela morgonen, på promenaden och när jag kom hem allt påminner om honom..
Blivit med lite ljusare hår och lugg
Visa bifogad fil 85582
Du är jättefin men luggen var lite chock!
Blivit med lite ljusare hår och lugg
Visa bifogad fil 85582
Lugg är så underskattat!Blivit med lite ljusare hår och lugg
Visa bifogad fil 85582
Riktigt snyggt.Blivit med lite ljusare hår och lugg
Visa bifogad fil 85582
Lugg är så underskattat!
Igår bjöd jag bla en norrlänning på mat. ”Int va he så äckligt!” är ”Fy helvete vad gott!” typ.Faktiskt, minns dock inte att jag såg lika bra ut senast jag hade lugg
Min norrländska kollega.
"Du har gjort något med håret, det var inte så fult"
Även med tillägget att det är den finaste komplimang en norrlänning kan ge
Faktiskt, minns dock inte att jag såg lika bra ut senast jag hade lugg
Min norrländska kollega.
"Du har gjort något med håret, det var inte så fult"
Även med tillägget att det är den finaste komplimang en norrlänning kan ge
Igår bjöd jag bla en norrlänning på mat. ”Int va he så äckligt!” är ”Fy helvete vad gott!” typ.
Jag fick höra igår om när det blivit missförstånd för en norrlänning när han blev bjuden på mat av icke-norrländsk kvinna i början av en relation. Han hade sagt "Fy fan, det här kan du sälja!". Hon trodde han tyckte det var så dåligt att det skulle väck. Men för honom var det högsta nivå av komplimang. De insåg först 10 år senare hur olika de tänkt och menat.Det här är ju så sant! En ful ovana att säga att något "inte är dåligt" istället för att säg att det är bra, men lite charmigt på avstånd.
Vill man vara extra norrländsk kan man smälla till med "Det va ju int osnyggt!"