Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
En nästan osannolikt bra dag i de skotska bergen.

IMG-20220219-WA0011.webp
 
Funderar på att gå och köpa blekning till håret (så får jag en putt till att borsta ut råttboet och komma in i duschen också). Hela kroppen skriker att den vill ha förändring och jag har redan piercat om öronen, skaffat nytt smileysmycke och jag passar inte i någon annan ansiktspiercing och kan inte ha hål i brosket i öronen så kan inte göra något där. Har inga smycken som passar nipples och naveln kommer inte att funka även om jag haft smycke till den. Ögonfransarna är fixade för inte så längesedan och naglarna är för nedgnagda för att jag ska kunna ha på förlängningar. Så håret är det enda som jag kan komma på 😅
3537EAF9-A160-49C8-8D83-59CFFA37B9CE.webp
 
Funderar på att gå och köpa blekning till håret (så får jag en putt till att borsta ut råttboet och komma in i duschen också). Hela kroppen skriker att den vill ha förändring och jag har redan piercat om öronen, skaffat nytt smileysmycke och jag passar inte i någon annan ansiktspiercing och kan inte ha hål i brosket i öronen så kan inte göra något där. Har inga smycken som passar nipples och naveln kommer inte att funka även om jag haft smycke till den. Ögonfransarna är fixade för inte så längesedan och naglarna är för nedgnagda för att jag ska kunna ha på förlängningar. Så håret är det enda som jag kan komma på 😅
Visa bifogad fil 86190

Jag tror du skulle passa i septum!
 
Jag kom på att jag har ju en liten pool på tomten, funderar faktiskt på att hugga upp en vak så jag kan ta ett dopp. :laugh: Fördelen är att jag har nära in efteråt. Ska fundera på det efter helgen, är ledig måndag - tisdag och jobbar hemifrån onsdag - fredag. 🤔🤭

Men ja, bra idé ju!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 958
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
647
· Visningar
37 859
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp