Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste säga att du passar otroligt bra i lugg. Skitsnyggt!Luggen redo för party
Visa bifogad fil 86141
Funderar på att gå och köpa blekning till håret (så får jag en putt till att borsta ut råttboet och komma in i duschen också). Hela kroppen skriker att den vill ha förändring och jag har redan piercat om öronen, skaffat nytt smileysmycke och jag passar inte i någon annan ansiktspiercing och kan inte ha hål i brosket i öronen så kan inte göra något där. Har inga smycken som passar nipples och naveln kommer inte att funka även om jag haft smycke till den. Ögonfransarna är fixade för inte så längesedan och naglarna är för nedgnagda för att jag ska kunna ha på förlängningar. Så håret är det enda som jag kan komma på
Visa bifogad fil 86190
Förlåt alla som har septum men det är en av de fulaste piercingarna jag känner till En liiiten ring med lite kristaller kan dock vara snyggt på rätt personJag tror du skulle passa i septum!
Jag blir alltid så glad av dina vinterbadarbilder!Minspel i en isvak
Jag måste ner mer med axlarna ser jag nu, kom längre ner efter en stund dock.
Visa bifogad fil 86442
Jag kom på att jag har ju en liten pool på tomten, funderar faktiskt på att hugga upp en vak så jag kan ta ett dopp. Fördelen är att jag har nära in efteråt. Ska fundera på det efter helgen, är ledig måndag - tisdag och jobbar hemifrån onsdag - fredag.Minspel i en isvak
Jag måste ner mer med axlarna ser jag nu, kom längre ner efter en stund dock.
Visa bifogad fil 86442
Du passar verkligen jättebra i den.Trivs riktigt bra med min retrofrisyr
Visa bifogad fil 86610
Jag kom på att jag har ju en liten pool på tomten, funderar faktiskt på att hugga upp en vak så jag kan ta ett dopp. Fördelen är att jag har nära in efteråt. Ska fundera på det efter helgen, är ledig måndag - tisdag och jobbar hemifrån onsdag - fredag.
Så mysigt det såg ut! Och att du kan ha kjol!! Så lyxigt